F-n vad du glor!!

Jag ar sa sjukt trott pa att spanjorer glor sa mycket! Alltid, varje dag blir jag uttittad: pa metron, om jag ar ute och gar etc. Jag undrar hur annorlunda jag ser ut? Jag vet att jag ar blong, blaogd och blek men maste man glo for det? Och helt odiskret liksom...de verkligen stirrar pa mig. Idag tex sa skulle jag ga till affaren och handla mat och da gick forbi en byggarbetare och han glodde pa mig tills jag hade gatt runt hornet. Helt ogenerat som om det vore normalt... Ibland ar spanjorer lustiga!

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

såklart dom kollar efter dig snygging! :D hihi..
Nej men förstår vad du menar..

2012-11-13 @ 15:12:45
URL: http://millamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0