Antligen var?

Nu kanns det antligen som att varen ar har i Madrid och denna veckan som kommer ska det antligen bli battre vader.

Jag har spenderat de senaste veckorna med mycket jobb osv men det blev ocksa en runda ner till Marbella for att halsa pa Sanna forra helgen. Dar hade solen verkligen kommit fram redan och det var jatteskont. Jag lyckades till och med att branna mig sa nu har jag tva valdigt fula linjer fran bikinin: overvager att ga till ett solarie for att bli av med dem men vi far val se.

Nu ar det bara tva dagar kvar tills Lee kommer hem. Han akte till England for tva veckor sedan sa det har varit ganska trakigt men snart far jag antligen sallskap igen. Sa pa tisdag nar jag aker tillbaka fran jobbet sa mots vi upp i Nuevos Ministerios for vi aker bada igenom dar. YAY!

Men nu ska jag aterga till det jag gjort bast de senaste veckorna: kolla pa Vanner! Jag borjade kolla for typ 3 veckor sedan fran sasong 1 och ar nu pa 8! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0