Intensiva första vecka

I onsdags så började de nya eleverna och det har varit sjukt intensivt! Ca 25-30 elever/klass och 7 olika klasser. Massvis med namn att hålla ordning på, mycket jobb med administrativa grejer och mycket jobb med att komma ihåg vad man sagt till vilken elev! Men det är ju alltid hektiskt de första dagarna!

Pendlingen har varit ok, inte så jobbigt som jag förväntade mig. Å andra sidan så är det ju inte så mörkt ute ännu. Känns skönt att jag åker ur stan istället för in för köerna är alltid i motsatt fil, vi får hoppas att det håller i sig. Nu när jag måste åka så tidigt så är jag alltid trött tidigt på kvällen och pigg på morgonen dock. Igår och idag så har jag vaknat första gången runt 6-7 och sen gått upp runt 9. Men jag vänjer väl mig snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0