8 sanningar om mig!

Sag denna utmaningen pa nagra bloggar och tyckte den var kul.
 
* Jag ar valdigt rastlos och har jattesvart for att vara ensam hemma aven vid 25-ars alder.
 
* Jag planerar mer an vad som ar halsosamt men ar fortfarande ganska bra pa att andra mina planer och leva nuet.
 
* Jag hatar kaffe men gor da och da ett forsok att lara mig att dricka det da det ar nyttigare an coca-cola!
 
* Ar smatt coca-cola beroende... :(
 
* Jag alskar svensk vinter och julen 2012 var forsta aret nagonsin som jag inte fatt se nagon sno. Och jag hade ANGEST!
 
* Jag forsoker att lara mig att springa flera ganger om aret men det slutar alltid med att jag far san traningsvark att jag inte kan ga och ger aterigen upp!
 
* Jag hatar att simma i havet och jag ar livradd for allt som ror sig dar (sjogras, maneter, fiskar, ALLT!), detta gor ocksa att jag avskyr snorkling. Jag vet jag ar inte normal.
 
* Jag kan varken sjunga, dansa eller spela instrument och min musiklarares omdome fran hogstadiet: "Asa ar uppriktigt sagt tondov och hon har ingen taktkansla" ringer i mina oron an idag nar det ar dags for karaoke. Nar jag ar pa jobbet och alla andra larare sjunger med och klappar i takt till musik sa kollar jag mig nervost omkring och forsoker att harma nagon bast jag kan. AWKWARD!
 
Anta garna utmaningen! Den ar oppen for alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0