Aterbesoka ett gammalt liv

Imorgon ska vi aka till Sevilla for forsta gangen sedan vi flyttade darifran och det ska bli sa kul! Jag ar nastan exalterad och jag tror inte att jag kommer att kunna sova inatt for att jag ser framemot det sa mycket. Jag skrev pa fb idag att vi ska dit och flera av mina gamla kompisar har hort av sig och fragat om vi ska ses. Nu ar vi visserligen bara dar ett par dagar sa vi kommer ju inte hinna med sa manga men det ska bli kul med de fa vi hinner med. Jag tror att det kommer att bli en nostalgi-tripp utan dess like. Imorgon ska vi ut och kaka och sen ska vi ut och festa pa Calle Betis (en studentfest-gata precis jamte dar jag brukade bo) och vi ska bo pa ett hotell dar vi bott forut. Pa lordagen ar tanken att vi ska traffa nagra kompisar, ga ut och kaka, dricka lite, kolla in flamenco pa var favoritbar osv. Bara ga runt i stan och kolla hur den har forandrats. Det ska bli sa spannande!
 
 
En av mina favoritbilder fran Sevilla. Ett av de basta besoken var nar min brorsa: Bjorn och en mina polare: Carolin kom och halsade pa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0