Att bara vara ar en konst

Idag har jag haft en helt fantastisk dag an sa lange. Vaknade runt 11 och l[g kvar i sangen och spealade wordfeud, checkade fejjan och sen snackade jag med Camilla i typ 1 h. Skon start! Sen blev lite frukost och efter det sa gick jag pa en langpromenad och passade pa och handla samtidigt. Nar jag val kom hem sa blev det en dusch och nu har jag precis fikat pa lite clementiner och ett par kiwis. Slappt!
 
I vanliga fall tycker jag att det ar jattesvart att bara gora ingenting. Jag brukar fa lite smatt panik-kanslor av att behova vara stilla och framforallt over att behova vara ensam. Men detta lovet har jag gjort lite arbete saklart, men jag har ocksa tagit det valdigt lugnt, vardat min forkylning, sovit valdigt mycket, last och tagit promenader. Och forkylningen till trots sa kanner jag mig mycket val till freds. Ovanligt!
 
Under eftermiddagen sa ska faktiskt ha en privatlektion, men innan dess ska jag gora arepas nagot som jag har dragit pa i flera dagar nu for det ar sa kladdigt. Men idag ar dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0