En valdigt braig app!

Jag maste rekommendera alla manniskor som tappar motivationen till att promenera eller springa (framforallt) att anvanda sig av appen Runkeeper. Nu har kanske hela varlden den redan, vad vet jag...Men den ar iaf riktigt bra for motivationen. I nagon av de senaste uppdateringarna sa kan man lagga in mal. Sa denna veckan har jag lagt upp ett mal pa att jag ska ga 40 km. Idag, fjarde dagen, har jag redan gatt 26,7 km och ar mer an halvaggs till mitt mal. Det ar sa motiverande att ha den igang och den haller koll pa: hur langt man gatt, kaloriforbrukning, rutt med karta, hur snabbt man avverkat varje km, medelhastighet etc. Jag sag att man nu kan lagga in personliga traningsplaner dessutom. Jag har inte testat det annu men det far komma sen nar jag borjat pa gymmet. Dessutom kan man kolla hur man ligger till i jamforelse med sina kompisar som ocksa har sitt konto knutet till facebook. Maste saga att det ar min favoritapp just nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0