Sevilla:sa jakla fantastiskt!

Jag ar sa nojd med var helg i Sevilla. Vi hann med nastan allt vi ville med gamla restauranger som vi aterbesokte, vara gamla lagenheter, barer, kvarter etc. Vi at massa god mat, traffade goda vanner, shoppade lite schyssta klader, drack goda drycker och njot av solen och varmen (ca 20-25 grader). Det var bara SAAAAA underbart att antligen fa komma tillbaka och ateruppleva allt. Se vad vi brukade se, traffa folk som vi kande forut, kanna dofter och smaker som vi inte gjort pa lange. Fa tid for varandra bara Lee och jag var ocksa harligt efter en intensiv start pa det nya aret. Jag hade nog inte riktigt forstatt hur mycket jag saknat Sevilla men nu vet jag och det kommer nog inte droja lange forran vi aker ner igen!! :)
 
 
Katharines sista helg i Sevilla. Det blev en efterratt pa Robles och ett gott vin med det! Mmmm
 
 
Apelsintrad overallt!
 
 
Harliga sol!
 
 
Calle Asunción 14. Mitt forsta hem i Sevilla!
 
 
Lee utanfor Munoz y Pabón 8. Har bodde jag, Lee, Michael och Guan. Det var tider det, fast var dorr var pa andra sidan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0