Augusti 2012 hemma i Sverige

Den sista juli flog jag till Manchester och stannade en dag innan jag flog vidare till Kastrup och efter dar tog jag taget hem. De forsta dagarna traffade jag Camilla och lilla Naemi och efter det sa akte jag upp till Gbg for att plocka upp Michael. Han stannade i ca 1 vecka och vi hann med lite allt mojligt tex, fika, botaniska i Gbg, en dagstur till Bolmen med minigolf, kantarellplockning och middag med Louise och Therése.
 
 
 
 
Fika i Gbg med morotskaka! Mmm
 
 
Middag hos Louise
 
 
Hemma hos Bjorn.
 
 
Fisketur i Orjans nya bat som han fick i 30ars present
 
 
Hela familjen hemma for middag/kraftskiva innan det var dags for mig att aka hem.
 
 
Storebror och Maya
 
 
Och min lille plutt Ludde! Sotaste hunden i varlden!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0