Bortskamd

Jag maste saga att jag kanner mig sjukt bortskamd med en sa snall man som Lee. Exempelvis sa lagar han nu middag till mig och jag far liggas i soffan och slappa och igar stadade han hela lagenheten. Den typen av man vaxer inte pa trad sa jag kanner mig valdigt lyckligt lottad. :)

Ikvall har vi varit och kollat pa ett gym som ligger precis i narheten men sana roliga utgifter far vanta tills loningen kommer. Smidigt har dar man maste betala 3 manader direkt och de inte gor mandsvis. Sa det maste ju vara bra nar man bestamt sig. Men det verkade ok: gym och klasser och pool (kostar 4 euro/gang) och allt detta for en smarre summa av 68 euro/manad. Billigt?! Knappast! Spanien har verkligen blivit sjukt dyrt pa senaste tiden. Nar det galler ett gym far man dock tanka pa bekvamligheten ocksa... Ar det inte nara sa ar det lattare att hitta pa ursakter...

Nu ska jag dricka en kopp te och se framemot helgen da jag antligen blir klar pa min akademi. SA SKONT! From nasta vecka blir det bara ett heltidsjobb och sa behaller jag tre privatlektioner men det ar helt ok. :)

See you!!

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Guld värt med sambos som lagar mat och städar!! Tänk vilken tur vi ha som har så fina och underbara män! :D

Fy fan vad dyrt att träna i spanien då!!! helt crazy!!!



Svar: Jag vet! Helt galet!
Backhouse

2013-01-22 @ 08:08:31
URL: http://camillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0