Hushallssysslornas dag

Idag har vi storhandlat och da menar jag storhandlat. Vi har bestamt oss for att bli lite nyttigare och gora typ som en blandning mellan Lchf och GI ett tag sa det blev mycket myttigheter. Nar vi kom tillbaka gjorde jag hummus som ar sa gott! Mmm och den tankte jag lagga pa mackan sen. Sen stadade jag upp allt och packade och grejade.

Efter det blev det en runda till Corte inglés for att kopa farskmalen notfars till kvallsmatssoppan och sa lite fullkornsmjol och honung. Nar vi kom tillbaka borjade jag baka brod och koka soppa samtidigt och nu ska det vara klart om 5 min. Gott!

Sa nu sitter jag bara och chillar for jag ar helt trott i kroppen efter att ha hallt igang hela dagen och efter att ha slapat hem tva tunga kassar med mat och gront.

Imorgon ska vi gora teriyakilax med sesamfron och broccoli vid sidan om. Det ska bli riktigt gott! Och eftersom jag har grejat hela dagen idag sa ska Lee laga middagen imorgon. Gott for mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0