Flyttkaoset!

Nu ar det snart dags for oss att flytta! Lee aker pa sommarlager I Pyreneerna imorgon kl 5 och ska vara dar i tva veckor sa nu kommer jag att vara sjalv den sista tiden. Jag har tankt att jag ska underhalla mig med packa, spackla vaggar, mala lite, salja de sista grejorna och jobba pa sommarskolan pa mitt vanliga jobb. Lagenheten ser ut som kaos just nu med resvaskor overall kassar med grejor som inte ar packade annu, och vi har inga bord, inga stolar och ingen soffa kvar sa nu ar det ganska kalt har maste jag saga...

Men det kanns sa skont att fa komma hem snart. Det kommer att vara full rulle nar vi kommer tillbaka med en flytt (om vi hittat lagenhet da), besok hos vanner och familj, inhandling av mobler osv, en resa till Gavle/Ockelbo. Jag tror vi kommer att ha fullt upp! Den 13 borjar jag dessutom mitt nya jobb pa en skola i Skene. Kanns skont att ha det klart iaf! Nu hoppas vi bara pa att fa en lagenhet ocksa och att det ska vara smidigt for Lee att fixa alla papper osv.

Just nu kanns det som att det ar miljon grejor att tanka pa och det sa mycket som vi skulle velat hinna med innan vi akte men nu hinner vi inte. Men det kommer ju att bli fler resor hit och jag har redan blivit erbjuden sommarjobb har nasta sommar sa drojer nog inte sa lange. Det kanns faktiskt ganska konstigt att lamna den har staden som till slut har blivit en del av mitt hjarta men det kanns som ett valdigt bra beslut att komma hem och jag ar jatteforvantansfull over det nya jobbet. Men jag kommer nog att sakna Madrid en hel del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0