Springa 10 km/vecka

Varje vecka har jag nu lagt in mal for min traning i min Runkeeper app och an sa lange har jag fokuserat pa att ga. Den har veckan har jag dock lagt in ett mal som galler lopning: 10km/vecka. 10 km later inte sa mycket men gud vad dalig jag ar pa att springa och an sa lange ar jag bara uppe i en 1km for jag har inte hunnit med gymmet och sa prioriterade jag poolen haromdagen. Men nu har jag ikvall, fredag och lordag att na mitt mal. Ufff, ca 3km/dag. GO ME! Jag ar inte saker pa att jag fullbordar veckans mal!!
 
Nasta vecka blir det nog ett mal for promenader istallet eller ett tidsmal kanske. Jag alskar verkligen denna appen for det finns sa mycket man kan gora med den! :)
 
NEhe, nu ar det dags att krala till gymmet innan jag somnar i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0