Saker jag skulle vilja bli bättre på

1) Datorer. Är ok med dem men jag behöver förbättra mina kunskaper så jag kan göra coola och roliga powerpoints och annat spännande. 

2) Bli bättre bilrelaterade grejor typ att fylla på luft i däcken. Ska ge det ett försök imorgon! 

3) Spara.

4) Stava bättre på alla språk jag kan. 

5) Vara positiv, se lösningar och nöja mig med det lilla (är ibland bortskämd och glömmer bort att uppskatta de där sakerna som man ser som självklart). 

6) Självinsikt. Något jag alltid säger till eleverna är att de ska reflektera över sitt lärande och därmed sin framgång... Men tyvärr kan jag vara dålig på utvärdera min egen prestation och därmed glömma bort att jag måste fundera ut nya metoder, strategier och modeller för att hela tiden bli lite bättre. 

Vad funderar du på en söndagskväll?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0