Välfylld helg!


Hyfsat seg sen vi kom hem efter en helg i Småland. Igår åkte vi (Lee, jag och Björn) till mamma och Svantes hus och träffade familjen. Det blev lasagne, långpromenad, svampletning tyvärr ingen svamp dock, och sen bara allmänt snack i köket. Idag var vi iväg på 50-års kalas i Anderstorp med massa god mat och riktigt god tårta. Så det har varit en lagom helg. 

Imorgon åker Lee till England och ska vara där i typ 2 veckor tills han börjar SFI i slutet av månaden. Så nu blir det två lite tråkiga veckor för mig men det är ganska bra att jag har mycket tid då jag har massvis med rättning på g. Det hinner nog bli en hel del annat också. Det är sådana här gånger som det är riktigt skönt att ha syskonen i stan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0