Anti-särskrivning

I min väntan på flyget har jag suttit och kollat igenom några gamla inlägg på min blogg. Det är lite kul att kolla tillbaka på vad man tyckte, tänkte och kände då: 2008 när jag började blogga. Om någon annan får för sig att göra detta måste jag dock be om ursäkt för all denna särskrivning och alla stavfel. Jag blir väldigt förvånad över att jag har skrivit på detta viset förr i mitt liv. Varför har aldrig någon lärare påpekat detta? Jag är oerhört petig med det själv när jag undervisar. Det får förbli ett mysterium. 

Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Ja, visst är det för jävligt med alla dessa särskrivningar?! Huvudsaken är att man lär sig så jag litar på att dina elever går ut med högsta betyg i iaf svenska så slipper jag skämmas över svenska folket när jag läser på reklampelare eller liknande ;)

Kram

2014-09-01 @ 11:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0