Det bästa som finna är att resa

Idag ska jag till Manchester, jag vet inte vilken gång i ordningen. Det fick mig att tänka på alla ställen jag varit på: 

Europa:

Danmark
Island
Holland
Polen
Tyskland
Frankrike (Paris)
England (överallt) 
Skottland (överallt)
Wales
Italien (Forli, Rimini och Bologna)
Spanien (Palencia, Valladolid, Burgos, Barcelona, Madrid, Sevilla, Malaga, Marbella, Fuengirola, Nerja, Huelva, Ronda, Velencia m.fl och Gran Canaria och Teneriffa)
Gibraltar
Grekland (Kreta)
Portugal (Lissabon och hela södra kusten, Algarve)

Nordamerika:

USA (NY och Boston) 

Sydamerika:

Venezuela (Caracas)

Centralamerika och Karibien:

Costa Rica 
Dominikanska republiken 

Afrika:

Marocko

Utöver detta har jag bott i:

Manchester, England
Sevilla, Spanien x 2
Madrid 

Undrar vart det blir nästa gång? Sicilien står högt upp på listan nu till sommaren och sedan är en resa till Belfast, Nordirland planerad i juli. Man kan ju inte resa för mycket liksom! :) 


Bild från Helsingör sommaren 2013. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0