Bakdag?!

Idag kanske det får bli en bakdag för jag har inget bättre för mig. Blev akut sugen på kolakakor när jag vaknade idag. Konstigt för jag har nog inte ätit det på 10 år men men. Så det får nog bli några sådana och kanske nåt mer när man ändå håller på. 

Underbart väder idag äntligen! Det är ju bara synd att vi råkade sova tills 13.30 istället... Men jag ska strax iväg till gymmet iaf så då får jag ju en liten skymt av solen. 

Vad står annars på schemat? Fixa ett litet omprov på satsdelar samt en sammanfattning och fundera lite på terminsplaneringen för spa 9 och kanske skriva ett par checkpoints. För nöjets skull liksom! ;) 

Lee ska jobba hela dagen idag. Som vanligt får in översättningar som ska vara klara på en måndag: jobb större delen av helgen. Lite tråkigt när jag är ledig men kul att han har något att göra å andra sidan. 

Nehe, nu ska jag ut och njuta! Ha en bra dag allihopa! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0