Ny lur men inte den nyaste modellen

Igår plockade jag upp en ny iPhone 5s. Jag vet att det inte är senaste modellen men den är helt ny och jag har inget behov av att betala £50/månad för en 6:a. Jag tycker den är lite för stor och klumpig också, och hal så eftersom jag är lite klantig så är det nog bäst att jag håller mig till en lite mindre modell. Jag är nöjd än så länge iaf, hade ju en vanlig femma innan så det är väl inte någon jättestor skillnad. 

Idag har vi hängt på studentpub och käkat veggoburgare med våra grannar. Trevlig kväll! Hamburgaren var riktigt god och jag måste nog testa att göra något liknande. Imorgon ska jag testa att laga detta: http://www.ica.se/recept/morotspasta-med-sas-pa-linser-och-blomkalsris-718281/

Låter gott! Återkommer med recension. 

Nu läggdags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0