Vilken lat dag

Idag och har vi bara slappat, kom in ens ur sängen förrän kl 12 typ. Sen blev det pannkaksfrulle och efter det har vi kollat på typ 8 avsnitt med Vänner. Härlig söndag!

Nu i eftermiddag ska cykeln fixas eftersom jag fick pyspunka häromdagen första gången jag skulle använda den. Fr.o.m. imorgon bör jag dock kunna cykla till jobbet och spara 30 minuter/håll. 

Veckorna går snabbt på nya jobbet och nu är det bara tre veckor kvar tills det är dags att ha lov. På höstlovet kommer syrran med man hit och nu till helgen kommer Michael. Jag ser verkligen fram emot det! 

Lite bilder från veckan som varit:



Eftermiddag: t-shirt och solglasögon! 






















Morgon: mössa, vantar och scarf. 

Manchester är så himla fint tycker jag. En blandning av industriellt med tegel och järnbroar och modernt med mycket glas. Arkitekturen är faktiskt ganska cool. Har ni inte sett Manchester så borde ni kolla in det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0