Lees födelsedag!

I lördags så fyllde Lee 26 år. Vi firade först med att åka ut och äta frukost. Lee ville åka till ett fantastiskt ställe på landet för att äta frukost men efter att vi åkt i typ en timme för att ta oss dit så var det stängt pga ett bröllop. Typiskt! Sen åkte vi till ett italienskt café istället och käkade där.

Eftermiddagen spenderades med lite besök från familj och senare gick vi ut och åt på en italiensk restaurang i stan. Maten var ok men inte fantastisk. Jag tror jag har ganska höga krav när jag går ut och äter eftersom jag lagar så mycket mat själv och är noggrann med bra produkter osv. Om maten inte möter mina krav så tycker jag ofta att det är överpris även att andra tycker det är jättebra. Men men, vi är alla olika.

Efter middagen så gick vi till en cocktailbar och sen till en jättestor bar/restaurang i en gammal kyrka. Väldigt häftigt ställe med riktigt snygg inredning. Förra året när vi var där så var det faktiskt några som hade sin bröllopsmiddag där. Lite annorlunda...


Bild på födelsedagsbarnet med hans nya mjukisbrallor och t-shirt som han fick av mamma. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0