Episodes

Jag har fastnat i Netflix-träsket. Livsfarligt att börja kolla på en ny serie eller när man kommer ihåg nån serie som man inte sett på länge. Först kollade jag på hela serien "Unbreakable Kimmie Schmidt" som var ganska rolig faktiskt så jag hoppas att det kommer en säsong till. Nu är jag på nästa serie: "Episodes". Jag kollade på den för nåt år sen men på svenska Netflix fanns bara säsong 1 då iaf men här i England finns iaf tre säsonger så nu är jag inne på den. Riktigt bra faktiskt! 

Det farliga är att jag nu inte gjort nåt vettigt på hela dagen. Igår hade jag dock en produktiv dag då jag städade, diskade, lagade god middag, fixade min CV och skickade den till en möjlig arbetsgivare i Madrid. Så nu är bollen i rullning. Trodde kanske inte att vi skulle göra den här resan igen men så blir det iaf! Man lever bara en gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0