Fredag!!

Äntligen fredag pch två veckor lov framför mig! Skönt! 

Idag är jag lite piggare och ska snart sätta igång och laga mat. Vi är fortfarande i spansk tidszon när det gäller matlagning. Imorgon blir det Darwen och fira Lees morfar som blir 75 (tror jag)! Jag ska också passa på att simma när vi ändå är där och jag har för första gången på typ åtta veckor lyckats boka in mig på pilates på måndag. Äntligen! 

Såg idag att de ska börja visa den svenska serien Blå ögon här i England och det är lite kul för min storebror är statist i den. De älskar skandinaviska serier i det här landet och jag kan nästan alltid kolla på något svenskt eller danskt program på tv. 

Nu ska jag sätta igång med maten: fejkkyckling-tacos! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0