Redan onsdag och mycket att göra

Tack vare att jag är ledig mitt på dagen har jag idag lyckats boka in mig på pilates kl 13 utan att behöva slåss om platsen. Gött! Jag känner fortfarande av måndagens pass men det är så skön träning att det är värt att gå en gång til denna veckan. 

Sen tänkte jag baka en present till Michael och Timothy som vi åker till imorgon. Tänkte göra morotskaks-cupcakes och ta med. Eftersom vi åker med handbagage så kan vi ju inte ta med typ en schysst flaska vin som vi hade gjort i vanliga fall så jag tänkte att egenproducerade cupcakes blir bra substitut. Har aldrig gjort det innan men det kan inte vara svårt tänker jag! Igår gjorde jag banan-chokladmuffins med hackad vit choklad ovanpå och det blev jättegott. 

Ikväll ska jag ha en privatlektion i spanska med en kille som jag sprang på  på en pub förra veckan. Han ska flytta ner till Granada och odla växter som tydligen inte kan växa här men där nere skulle det funka bra. Han kunde redan prata en del och han vill fokusera på grammatik så det är ju kul för mig för det tycker jag är roligt. 

Vädret ser underbart ut idag. Haglade tom när jag tig bilden men det syns inte så bra. 


Fullt upp idag helt enkelt och imorgon måste vi ta bussen ut till flygplatsen redan vid 6-tiden. Tidigt! Får nog bli en powernap när vi kommer fram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0