Slölördag

Efter den tidiga morgonen somnade vi om en stund iaf: skönt. Sen har vi spenderat nästan hela dagen med att kolla på engelska Channel 4 så det har blivit många avsnitt av Halv åtta hos mig, Fyra i en säng, nån kanalbåtsdokumentär, sen några avsnitt med folk som vill köpa hus och nu Grand Designs. En riktigt slö lördag! Är dock klar med städningen och tvätten också så vi har gjort nåt vettigt.

Jag var ute en runda och köpte den sista födelsedagspresenten till Lee eftersom det är hans födelsedag inte nu på måndag utan nästa 29/8. Fick också tag på en teleskopsdammvippa som behövs här eftersom det är så högt i taket.

Nu lagar Lee middag till mig och jag chillar på soffan. Bra uppdelning för min del! Jag har varit riktigt trött de senaste dagarna då jag inte sovit så mycket så jag känner mig lite orkeslös men jag hoppas att det bättrar sig snart. Snart borde temperaturen sjunka lite grann och göra det lite svalare på natten. Jag har aldrig påverkats av värmen på natten, eller dagen för den delen, men nu när det är svårt att hitta ett bekvämt sätt att sova på så gör det saken lite värre. Jag saknar verkligen att kunna sova på magen också men om några veckor ska det ju gå bra igen.

Imorgon börjar jobbsökandet på riktigt. Nu har vi ju haft typ tre veckor semester så det får väl räcka! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0