Tokförkyld

Nu är vi tillbaka från Sverige och jag är jätteförkyld. Jag har hostan från helvetet, Rudolfs röda mule och jag nyser typ 30 ggr/dag (utan att överdriva). Egentligen borde jag vara hemma från jobbet imorgon men det är så jäkla tråkigt. Jag har legat hemma i soffan hela helgen sen jag kom hem, har bara varit ute en liten runda för att storhandla igår och en liten promenad in till stan idag för att få lite frisk luft. Jag harar att vara sjuk!! Så meningslöst och sånt slöseri med min tid! 

Jag har iaf bokat flyg för att åka och hälsa på min kompis Michael i Belfast veckan efter påsk. Ska bli kul att träffas och att Lee följer med denna gången! 


Fin bild på Lee och Meja hemma hos Camilla i torsdags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0