26/100

Idag är det 27/1 och jag har redan gjort 26/100 pass innan midsommar så det känns fullt möjligt att uppnå detta målet innan midsommar! Det plockar ju på snabbt med cyklingen till och från jobbet som jag gör delvis för träningens skull och för att jag vill spara pengar. 

Konditionen är det inget fel på för tillfället men jag har börjat få ont i ryggen pga att borden är så låga där jag jobbar och eftersom jag ofta sitter på golvet och går igenom saker med eleverna. Så fokus den här våren kommer att ligga på rygg, svank, axlar och magmuskler för att förbättra min hållning vilket jag behöver göra generellt också. Jag börjar med ett pass på gymmet ikväll! 


Lite mer slimmad än när jag bodde i Sverige. Btw ignorera mina stökiga sko/hatthyllor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0