Date night

Igår kväll överraskade jag Lee med en middag på en spansk restaurang som han aldrig hört talas om. Den låg på en sidogata och om jag inte googlat de bästa spanska restaurangerna i Manchester så hade jag aldrig haft mina vägar förbi denna pärla. Maten var helt fantastisk, personalen var nästan helt och håller spansktalande och nästan alla gäster också spanjorer eller sydamerikaner. Stämningen var på topp, maten riktigt spansk och jättegod och de serverade bara spansk öl så det blev både en Cruzcampo (från Sevilla) och en Mahou (från Madrid). Vi hade en mobilfri kväll så det blev inga bilder men det blev en massa skatt. En riktigt lyckat kväll helt enkelt! Redan sex år tillsammans och det kommer att bli många fler. 



Lee och jag i York i november förra året. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0