Lördagens bestyr

Idag har vi många planer och först på lista står att röja i lägenheten och fixa disken. Vi är så dåliga på att diska på en gång och helt plötsligt så finns varken glas, muggar eller tallrikar i skåpen. Så irriterande men det är så tråkigt att göra på kvällen speciellt när man är så trött som vid den här tiden på året.

Nästa punkt på listan är en tur till Liverpool där jag ska bocka av nr 1 på listan av mitt nyårslöfte: #12newplaces .
Även att jag bott här förut så har jag faktiskt aldrig varit i just Liverpool så det ska bli kul och så ska vi så klart äta en fish & chips som är standard när man åker ut mot kusten. 

Efter detta så blir det ut på stan för att ta några öl med mina kollegor och lite senare ska jag möta Lee som ska ut med sina gamla uni mates. 

Så det blir fullt upp idag och det enda ledsamma är att jag missar min yoga men jag får ta den nästa vecka. Jag satt och skulle boka pass för nästa vecka och var så nära att boka yoga på måndag när jag kom på att jag börjar ju mitt nya jobb på måndag så det går ju inte. Jag kommer inte ihåg om jag skrivit om det här men jag ska börja undervisa svenska på ett företag 1,5 h varje måndageftermiddag. Verkar vara ett ganska schysst jobb men jag vet inte så mycket om det ännu utan vi får se på måndag helt enkelt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0