Ändrade planer

Även att vi var uppe till 23.30 så hann vi inte klart så jag får helt enkelt åka in med tåget och lämna nycklarna imorgon istället. Vi slänger in allt i förrådet nu men sen måste vi sålla och se vad vi faktiskt måste ha med oss och vad vi kan lämna. Svårt att välja men vissa saker måste vi ju faktiskt inte ha på en gång även att det hade varit skönt att ha allt med oss.

Jag har träningsvärk i hela kroppen idag, det är slitigt att städa. Tänk på alla människor som jobbar med att städa som jobb, som min mamma alltid gjort. Inte konstigt att det är lätt att bli utsliten med den belastningen.

Nu några timmar på jobbet innan jag ska hem och fortsätta. Idag ska vi till kyrkan och kolla på en konsert om Slaget i Somme som hände för 100 år sedan. Tydligen är det det slag med mest döda vi ett och samma tillfälle i Englands historia. Jag lär mig mycket om Englands kultur och historia när jag bor och jobbar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0