Äntligen semester för oss också!

Igår blev jag också klar på jobbet! Äntligen!

Skulle fira med en skön sovmorgon men vaknade som vanligt vid 7-tiden men det gjorde inte så mycket och nu i eftermiddag har jag tagit igen det med en powernap. Vi har varit så effektiva idag: lagat pannkakor till frukost, storhandlat, simmat, skickat in pappren, gått över våra finanser (och vi har faktiskt lyckats nå vårt sparmål), varit på Boots och köpt en semesterpresent från jobbet i form av en GHOST parfym, lämnat in min dator för utvärdering/reperation, förnyat kontraktet på förrådet för sista veckan och nu ska vi grilla. Så flitiga!

Simmade mycket snabbare och lättare idag också. Det blev 1150m på 35 min tills skillnad från 1000m på 40 min förra gången och nu har jag gjort 11/70. Målet är 70 pass innan bebisen kommer men vi får väl se hur det kommer att gå. Jag ska försöka simma eller gå på någon längre promenad varje dag tills vi åker nu.

Så skönt att ha skickat in pappren om mammaledighet idag. Det är något med pappersexercis som får det att krypa i kroppen på mig och det är så lätt att bara skjuta det på framtiden. Att det är gjort, det faktum att det är typ 20 grader varmt fortfarande och attt vi ska grilla ikväll ger mig riktig semesterkänsla.

Ha en härlig kväll!

I mina nya mammashorts som är så bekväma! Älskar dem redan! V 27 (26+4) idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0