Babysitter

Idag var vi Manchester och uträttade massa ärenden och var hos barnmorskan men vi hann också med ett besök på Mamas & Papas. Jag hittade en babysitter på deras hemsida på nätet igår och Lees mamma ville köpa en till oss som present så då plockade vi upp den (den sista som fanns kvar). Jag gillar diskreta färger så den här var helt i min smak och den hade bara ett par stycken leksaker på ramen.

Vi hann också med en lunch på Don Marco som är mysig italiensk restaurang i Manchester. Jag åt världens godaste pizza!

Min underbara man!

Allt såg bra ut hos barnmorskan och nu blir nästa besök i Spanien. Första prioritet blir att fixa en ny läkare när vi kommer fram. Sen en lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0