Härlig sovmorgon!

Idag hade jag chansen att sova länge men vaknade iaf 7.18. Vilket slöseri med en sovmorgon men det är ju iaf senare än 5.45 då klockan vanligtvis ringer.

Idag ska vi snabbt in till Blackburn och köpa en 50-årspresent till Lees pappa och sen ska vi åka mer till Wales och fira honom med resten av familjen (minus Danni som fortfarande är i USA). Om vädret håller i sig är planen en rejäl bbq men vi får väl se.

Igår var det 100 dagar kvar till due date och det har gått 180 dagar av min graviditet. Känns både mycket längre och kortare. Nu är jag alltså i v 26 (25+5) och i sjätte månaden. Denna veckan har känts oändligt lång för jag har varit så trött och jag har haft ont i ryggen varje dag. Nästa vecka när skolan slutar ska jag försöka simma mycket för det hjälper verkligen. Jag förstår inte varför jag får inte ryggen dock för jag har inte gått upp så mycket så det borde påverka men magen är ganska mycket större nu så jag antar att det kanske påverkar min redan väldigt dåliga hållning. Jag måste leta fram min yogaboll som hamnade i förrådet i samband med flytten, så att jag kan träna ryggen på den.

Nu ska jag gå upp och göra en kopp te och kolla nyheterna. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0