Kan man gå och lägga sig kl 20?

Uffff, vad trött jag är idag! Sov kass igår för jag vaknade hela tiden och drömde massa konstiga drömmar. Det tog lång tid innan jag somnade om och helt plötsligt ringde alarmet imorse och det var dags att gå upp.

Lee har däckat på soffan, också helt slut idag, och jag försöker hålla mig vaken en stund till. Dessutom så sparkar lille pojken så mycket att han nog skulle hålla mig vaken iaf. Han har var riktigt aktiv nästintill hela dagen idag förhoppningsvis somnar han snart.

Imorgon ska jag ta till barnmorskan så då får jag en timme sovmorgon. Ska bli skönt! Det är dags för mätning av magen, urinprov, blodprov (tror jag iaf), lyssna på hjärtljud och koll av mitt blodtryck. Än så länge har det varit bra varje gång men eftersom jag varit väldigt trött på senaste tiden så är jag lite orolig för att jag har järnbrist. Vi får väl se helt enkelt.

Idag kom bilbältet och i paketet hade de packat in en one piece med Tiger på också. Ganska söt faktiskt!

Nu blir det nog till att slappa i sängen iaf, i vår nybäddade säng. Så gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0