Överkänslig

Den senaste veckan har jag känt mig jäkligt överkänslig. Jag vet inte om det beror på att jag varit så trött eller om det graviditetshormoner.

Tex idag är jag skittrött för vi fick städa vårt bokförråd istället och det betyder att vi stod upp hela dagen. Så nu är jag jättetrött i ryggen och fötterna så jag smsade Lee och frågade om han kunde plocka upp mig på stationen så jag slipper gå hem. Tyvärr så var han tvungen att köra hans mamma och fixa en sak och han är inte tillbaka förrän tidigast 20 ikväll så han kunde inte göra det. Det faktum att han inte kunde hämta mig och att jag kommer behöva sitta själv hela kvällen fick mig att börja gråta. Löjligt men sant! Tur att jag hade solbrillorna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0