Redan fredag!

Denna veckan har gått både snabbt och långsamt. Väldigt snabbt hemma och såååå långsamt under arbetstiden på jobbet men nu är det iaf fredag.

I onsdags träffade jag Katharine och fikade på ett skandinavisktinspirerat café i Northern Quarter i Mcr. Mycket trevligt att ses igen och börja planera lite inför hösten. Jag fick nycklarna till hennes lägenhet och sen satt vi och pratade mycket politik, som vanligt helt enkelt.

För varje dag som går blir jag mer och mer peppad på att åka... Nu vill jag inte vänta längre. Igår kväll satt vi och kollade på olika vägar ner och vi har bestämt oss för att åka ner över tre dagar så det blir nog en natt i mitten av Frankrike och en natt i norra Spanien innan vi kommer fram till Madrid. Vi får se, kanske bokar vi det ikväll men nu ska jag bara chilla en stund. Jag är helslut efter denna veckan.

Härligt väder idag eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0