3 veckor och 3 dagar kvar

Nu närmar det sig slutet på terminen och jag hoppas att veckorna kommer att gå lika snabbt som de gjort resten av terminen. Denna veckan ska jag som vanligt vicka en hel del och sen ska jag få gå till kyrkan två dagar för nån slags konsert för y5-6. Med tanke på detta så kommer nog veckan gå ganska snabbt.

Nästa måndag måste jag ta tåget från Bromley Cross kl 6.47. Det kommer att bli 14 långa dagar med lång pendling men men, vi sparar massa pengar på att göra det på detta sättet istället. Jag måste bli bättre på att lägga mig tidigt och så får jag sluta att sova på eftermiddagen när jag kommer hem! Tänk att jag pendlade på det sättet i flera månader förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0