Bilder från Blackpool

Tänkte jag skulle lägga upp några bilder från Blackpool från torsdagens klassresa som för övrigt blev lyckad. Jag var helt död när vi kom tillbaka dock eftersom jag stått upp i typ fyra timmar i sträck. Mina ben!

Blackpool pier med karuseller. 

Madame Tassauds vaxkabinett och några spelarkader. 

Blackpool tower som ser ut som Eiffel tornet i Paris. 

Vi fick 25 min på beachen innan spöregnet kom! När jag frågade eleverna efteråt vad som var det bästa med resan så tyckte de flesta att det var stranden och att få se havet eftersom flera av dem aldrig hade varit på kusten innan. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du och komma och hälsa på ängskolan till hösten?

Svar: Det kommer att bli svårt för vår lilla bebis har planerat att komma 23/10 men annars hade det varit jättekul!
Backhouse

2016-06-18 @ 15:21:47
Postat av: Blivande 9:or

Vad roligt, hoppas du hälsa på någon gång innan vi går it nian! Vi behöver dig i Spanskan, det är kaos! Vi saknar dig

Svar: Jag saknar er också! Vi får väl se om det blir en sväng till Sverige till våren, isåfall kommer jag definitivt och hälsar på!

Lycka till med spanskan! Ni alla vet att ni är kapten på ert skepp, så vill man lyckas så kan man. 👍
Backhouse

2016-06-18 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0