Jag som inte trodde det skulle bli så farligt!

Jag tror att jag har underskattat hur mycket saker vi har. Nu har vi stort sett packat ihop allt förutom kökssaker och vårt hifi-system som kommer att ta upp ca 3 lådor till skulle jag tro. Vi har redan kört iväg typ fyra små och tre stora lådor till vårt förråd men nu ska vi alltså få plats med de tre, två som redan är ihoppackade och två stora resväskor. Tur att takboxen är gigantisk! Den kommer nog att sluka en hel del men lite orolig är jag allt. Vi vill ju gärna sitta hyfsat bekvämt för det är ändå en bilresa på typ 200 mil och då är det ju inte så roligt med saker överallt. Vi får väl se, i värsta fall kan vi ju förvara lite böcker och sånt hos Lees mamma ett tag.

Vardagsrummet i kaos! En vecka i till i den här röran sen är det bara att bo i resväska i typ 3,5 vecka innan vi ger oss av på riktigt. 3 veckor och 4 dagar kvar på jobbet och jag räknar ner dagarna alltså. Det ska bli så skönt att avsluta kapitlet Manchester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0