Känner mig död!

Vi har hållet igång sen vi kom hem idag! Badrummen är klara, alla fönster, alla lister, allt spacklande och målande men vi har fortfarande köket/vardagsrummet kvar. Ska göra ett sista ryck snart och sen är planen att vi ska klara imorgon vid 17-tiden så vi ska lämna in nycklarna och vara klara med allt vid sex när de stänger. Jag har lyckats med att få ledigt de sista två-tre timmarna på jobbet imorgon så jag är nog hemma runt 13.30. Tacka guden för det för annars skulle vi aldrig hinna.

Stackars lilla bebisen blir nog stressad av att jag röjer runt så mycket för han har sparkat som bara den sen jag kom hem men det är väl lika bra han vänjer sig. Jag brukar ju oftast ha många bollar i luften! Det ska dock bli riktigt skönt med en välförtjänt sovmorgon på lördag.

Lee tycker att det är dags att sätta igång igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0