Söndag som känns som lördag

Det är väl söndag idag? Långhelger gör mig alltid förvirrade och ännu värre kommer det bli på fredag får då får jag ledigt i två veckor eller totalt 16 dagar med helgen inräknad. Känns som att det redan är dags för lov dock för Lee är ledig denna veckan och veckan efter så vi får bara en vecka tillsammans. 

Jag är inte alls pepp på att jobba på tisdag men det är ju iaf bara fyra dagar denna veckan. Att gilla sitt jobb går ju i vågor men just nu är jag ganska trött på vad jag gör och det är väldigt uttömmande att jobba som personlig assistent som jag gör nu. Har eleven en bra dag är det jättekul men om den inte har det så är det svårt för mig att inte ta med jobbet hem och tänka på vad jag kunde gjort annorlunda eller vilka andra strategier som kunde använts. Jag ser fram emot hösten då det är dags för nya utmaningar på en ny plats! Mer info om detta nån gång i april när jag vet mer! 


Vädret idag suger! Det är storm och det regnar massa så idag kommer vi vara lata och ta bilen till gymmet. Det är dags för ett gott pass i poolen och sen ska vi till Ikea och köpa en ram och lite annat skrot. Först måste Lee fixa bilen dock för den började läcka olja igår men det borde vara ganska lätt åtgärdat (säger jag som inte kan ett smack om bilar men Lee verkar positiv). Tills Lee är klar så blir det nog ett par avsnitt till med Vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0