Vilken härlig start på dagen!

Idag gick jag och simmade 1250m som start på dagen. Underbart! Inget får mig att må så bra som att simma och det har alltid varit så för mig. Många säger det om löpning men för mig är det typ nästan alltid bara skitjobbigt och springa och bara gött efteråt men simning är njutning både under tiden och efteråt. Skulle gärna vilja komma dit med löpningen också men det känns inte så troligt och nu har jag faktiskt inte varit ute på en löptur på typ 3-4 månader. 

Idag är vi Darwen igen för Lee har jobbat med sin pappa men ikväll ska vi hem till oss igen. Vi ska kolla på Melodifestivalen och äta massa snacks. Först ska iväg till Ikea bara för att köpa svenskt smågodis för jag glömde att köpa det när vi var hemma häromveckan! Jag har bara kollat på en delfinal så jag har inga favoriter alls i år. Vem tror ni på? 

För övrigt blir det nog en ganska lugn kväll och helg. Imorgon ska vi nog testa ett av de andra gymställena i stan som också ingår i vårt medlemskap för att se hur de är. Poolerna ska tydligen vara olika på de olika ställena så jag hoppas att de är lite större än där vi brukar gå. 



Manchester förra helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0