Äntligen!

Äntligen mår jag bättre! Fortfarande en ihållande hosta men UVIn är borta känns det som. Jag var på vårdcentralen idag igen för att lämna ett nytt urinprov och på torsdag får jag provsvaren men då ska det nog vara helt borta. Skönt! 

Vädret är helt underbart här i Manchester för tillfället och det har varit fint i flera dagar. Så synd att jag inte kunnat njuta av det då jag mest legat hemma i sängen och vilat eller sovit. I lördags så gick jag ut en liten runda in till stan för att uträtta några ärenden men då var jag helt utmattad när jag kom tillbaka men igår och idag har jag varit lite piggare och kunnat njuta av det lite grann iaf. Passade på att promenera till läkaren istället för att ta bussen imorse, sen kom jag visserligen hem och sov i tre timmar men men. Imorgon ska jag iaf gå tillbaka till jobbet. 

På onsdag fyller jag år och då ska vi gå på musikalen Mamma Mia (Lees present till mig) på Palace Theater. Jag är så peppad för jag har velat se den i flera år! Ska bli jättekul! Jag har aldrig varit på en riktig musikal heller utan bara på mindre uppsättningar. Jag hoppas att vädret håller i sig också men vanligtvis så regnar det på min födelsedag  så förväntningarna är inte höga. 


Jag ser lite piggare ut idag iaf! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0