60/70

Träning är viktigt och jag försöker att hålla igång så mycket som möjligt fortfarande. Idag tog vi en 6km promenad utmed floden och tillbaka och nu är jag faktiskt riktigt trött. Ska försöka att hinna fixa de sista 10 passen innan bf då mitt och Michaels vad går ut så han får vänta lite till.

Jag antar att jag kommer att bli lite uttråkad nu när Lee börjar jobba på tisdag och jag har hela dagarna för mig själv så jag kan ju lika gärna röra på mig lite dessutom så har jag ex antal podcasts att lyssna igenom och det är ju perfekt att göra när man promenerar. Mina hörlurar gick sönder häromdagen dock, så kass för jag har bara haft dem i typ 4 månader och de var inte billiga men jag köpte dem i England så jag kan inte ta tillbaka dem. Typiskt!

21 dagar kvar och de enda träningskläderna som jag fortfarande får plats i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0