Indiskt igår

Igår kväll gick jag ut med en gammal kollega från Skandinaviska. Det blev en indisk restaurang på Calle Ibiza och den var riktigt bra! Vi var så upptagna med att äta så det blev inga bilder på maten dock men den höll samma kvalitet som i England.

Snart redo! Bara tre veckor kvar idag! V 37 (36+6)

Idag ska vi iväg och träffa en av Lees gamla kollegor på lunch i Las Rozas och till Primark en runda och kolla på amningstoppar. Nu börjar det närma sig.

I eftermiddagen har jag tänkt att jag ska starta ett litet odlingsprojekt också. Hittade den här länken ( http://www.ica.se/buffe/artikel/grodda-mungbonor/) på en vegansida som jag är medlem i på fb igår och jag älskar groddar och jag har mungbönor hemma så det känns det är dags att testa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0