Läkaren gånger 2

Nu sitter jag och väntar på läkaren och ska kolla om jag har fått UVI. Det känns som det men vi får se vad testet säger när jag får komma in. Det verkar som hela kvarteret är sjukt idag för jag hade min tid 11.52 och nu är den 12.12 och jag har fortfarande inte fått komma in.

12.40 har vi tid med lillkillen också för att kolla att han har gått upp i vikt som han ska. Eftersom han inte tog bröstet så bra har vi gått över till bara flaska denna veckan och det ser verkligen ut som han har lagt på sig mycket sen dess. Han sover mycket bättre också och är mycket piggare.

Igår gjorde vi hörseltest och det var helt perfekt. Inga problem med det iaf!

Bilder ifrån imorse. Hans armar och ansikte ser mycket knubbigare ut nu när han är en vecka gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0