Lösa planer idag

Idag är jag obeslutsam om vad jag ska sysselsätta mig med. Jag vaknade när Lee gick upp och åt frukost då och sen somnade jag om på soffan framför Netflix. Vaknade nyss och snart är det väl dags för lunch igen. Det känns inte som att jag gör något annat än att äta, sova, gå på toa!

Tanken är att jag ska fixa det sista idag. Organisera den förbannade garderoben som har irriterat mig i flera månader, organisera om ett av köksskåpen, fylla i donationspapper som jag fick hos läkaren sist (av blodet i navelsträngen alltså), packa om BB-väskan, åka till Primark och byta en topp, gå igenom mina viktiga papper etc. Inga av de jobben verkar särskilt roliga dock så jag kanske stannar här på soffan hela dagen istället. Lee jobbar tills kl 18.30 ikväll och lär inte vara hemma förrän tidigast 20 så jag har ju några timmar på mig att hitta på något.

Jag började äntligen läsa denna boken. Jag har försökt att spara på den tills det närmar sig ifall det blir många timmar på sjukhuset men nu kunde jag inte hålla mig längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0