Yoga och avslappning

Idag var jag på förlossningskursens andra del. Den handlade om vad som händer efter förlossningen, att spricka, stygn, amma, vad man gör mot trasiga bröstvårtor, om barnet inte vill amma, när man ska till läkaren igen osv osv. Många saker som man inte vill veta mycket om och som jag hoppas inte kommer hända mig... Jag föredrar nog att ta det som det kommer och inte oroa mig i onödan. Händer det så händer det eller så bara funkar det och allt är bra.

Nästa vecka är det inställt för det är någon helgdag här så vi får se om jag hinner med resten av lektionerna eller inte. Det bästa med dagens lektion var att vi fick göra yoga och avslappningsövningar och träna mer på att hur man ska andas. Bra att ha koll på!

Min privatlektion har blivit inställd så just nu väntar jag på att Lee ska komma hem och sen ska jag iväg på fika.

Jag ser så sjukt trött ut idag. Vila på soffan innan Lee kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0