Yoga och pizzabullar

Jag har verkligen fastnat i Gilmore Girls och även att jag kollar nästan varje dag har jag bara kommit till säsong 3 och det finns 7 säsonger så jag får se om jag hinner klart innan bebisen kommer. Idag rullar det i bakgrunden medans jag gör pizzabullar. En kompis till mig som också är gravid tipsade om att göra såna för att ha med som snacks till sjukhuset och det låter bra för mig. Hellre nåt redigt som man säger i Småland och inte bara godis/kakor som de tipsar om på många sidor med listor för BB-väskan. Det kanske blir lite av det också men inte bara. Jag tänkte göra mina vegetariska med hemmagjord tomatsås, pesto, champinjoner, inlagd paprika och olika sorters ost. Pizzadegen som jag brukar göra är ett recept som jag hittat på nätet och jag kan verkligen rekommendera det, både med och utan jäst. https://www.landleyskok.se/recept/pizzadeg.html/

På jäsning just nu!

Började dagen med ett pass med yoga. Såg på Blondinbellas blogg att hon tipsade om Adrienes 30 day yoga challenge så jag testade första avsnittet. Självklart kunde jag inte göra alla övningar eftersom jag är mer som en flodhäst och inte särskilt vig nuförtiden men det var ändå gött. Har slarvat lite med yogan på senaste tiden och jobbat mer med avslappningsövningar men nu ska jag försöka stanna på banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0