Hot, hot, hot!

Idag har det varit hett och nu börjar jag känna mig mycket varmare också. Ju mer jag går upp desto värre blir det och det toppades idag när jag skulle på intervju för en privatlektion och det lägenheten var på femte våningen! Uffff! Som tur var så fick jag jobbet så det var värt det!

Imorgon så börjar vi och det är meningen att vi ska ha ca 20-25h på lite mindre än två veckor så det blir intensivt men det blir nog bra. Nästa vecka så börjar jag en annan också men det är två dagar i veckan och den kommer nog att pågå under en längre tid.

Det är svårt att veta hur jag ska göra nu när jag är gravid. Uppenbarligen så kommer jag ju att behöva ha lite tid av precis när jag har fött barnet men annars har jag tänkt att jag ska kunna ta typ 8h/privatlektioner/vecka under mammaledigheten. Men vi får se hur det går... Det kanske blir jättesvårt och jag kanske lever i ett drömland. Återstår att se!

Jag gillar verkligen denna bilden på oss! Lee är redan 15 nyanser brunare än jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0